LIKA JE LIK ( Promotivne aktivnosti) OKUSI HRVATSKU

Objavljeno: 04/09/2020

GOSPIĆ- Turističke zajednice Grada Gospića i Općine Plitvička Jezera nastavljaju s aktivnostima na zajedničkom projektu Lika je lik.

Kampanja Lika je lik, nakon Zagreba, predstavljena je i turistima koji borave na Makarskoj rivijeri u sklopu sajma „Okusi Hrvatsku!“. Sajam se održavao u Baškoj Vodi u trajanju od dva dana, 28. i 29. kolovoza 2020., gdje su gosti uz degustacije domaćih proizvoda mogli uživati i u glazbi uživo. Nastupili su Klapa Basca, Općinska limena glazba Baška Voda, Grupa Leut, te Gojak Acoustic Band.

Posjetitelji sajma bili su dobro raspoloženi i zainteresirani za proizvode iz raznih krajeva Republike Hrvatske pa tako i Like. Gospić i Plitvička Jezera predstavili su turističku ponudu svoje destinacije ali isto tako predstavili su proizvode OPG-a s ovih područja. Za degustaciju su ponuđene  različite vrste sireva gdje je poseban hit bio sir škripavac s Baških Oštarija i OPG-a Prica iz Vrela Koreničkog , razne vrste Stilanovih rakija i voćnih likera OPG-a Vlainić iz Perušića , livadski med OPG-a Furlan iz Korenice, te kolači obrta Plitvička štrudla sa Plitvičkih jezera.

Promocija je bila uspješna i jedinstvena, svakako preporučamo proizvođačima domaćih proizvoda da zatraže svoje prodajno mjesto za sljedeću godinu kako bi obogatili ponudu sajma, uključili se u promociju Like, ali prije svega prodali svoje proizvode za kojima je bila velika potražnja i interes.

TJEDAN ODMORA VRIJEDAN

 Hrvatska turistička zajednica uskoro kreće s kampanjom Tjedan odmora vrijedan, gdje će u prvi plan biti stavljen kontinentalni turizam, a cilj je poticanje domaće potrošnje u posezoni, odnosno korištenje turističkih usluga u zemlji po promotivnim cijenama.TZ općine Plitvička Jezera i TZ grada Gospića već se pripremaju za istu gdje ćemo ponuditi Odličan vikend pa i  tjedan pun aktivnosti i doživljaja u našoj destinaciji. Moramo biti ponosni na našu povijest, identitet, način i kulturu življenja, to mora biti i biti će naš glavni turistički moto i proizvod. Brend se gradi godinama, važan je kontinuitet, ustrajnost i podizanje kvalitete iz godine u godinu. Stoga pozdravljamo i održavanje manifestacije Jesen u Lici koja će nastaviti svoj kontinuitet održavanja 22. godinu zaredom, uspješno predstavljajući sve što Lika može ponuditi svojim gostima.

BORBA ZA SVAKOG GOSTA

 Kako smo i pretpostavljali ova godina je doslovno borba za svakog gosta i trudili smo se svim raspoloživim kapacitetima odraditi promociju cijelog našeg kraja i izvršavati svoj plan. Ništa nije slučajno, puno je bitnih razloga zašto smo uspješni i kako smo uspjeli ostvariti odlične rezultate,samo na društvenim mrežama kampanju Lika je lik prema službenoj analitici vidjelo je 150000 osoba u razdoblju od 14.05. – 01.09.2020.  , te smo svojim aktivnostima  definitivno poslali poruku da je Lika zdrava, sigurna i na dohvat ruke, puno je toga što smo još radili i puno je planova koje još ukoliko epidemiološka slika bude dozvoljavala moramo odraditi. Sve ovo navodimo  kako bismo javnost bolje upoznali i informirali na koji način funkcionira turistički sustav, a na  nama je da radimo i da se ponosimo postignutim  rezultatima . Čeka nas još turistička jesen i turistička zima…

 

TZ općine Plitvička jezera

TZ grada Gospića

Možda Vas zanima